17 January 2010

~THE SPY NEXT DOOR : 4/5 rating~


Directed By : Brian Levant
Produced By : Robert Simonds
Written By : Jonathan Bernstein, James Greer, Gregory Poirie
Starring : Jackie Chan, Magnus Scheving, Billy Ray Cyrus, Goerge Lopez
Running Time : 89 minutes

File:Spy next door ver2.jpg

Pernah tengok citer Kindergarten Cop lakonan Arnold Schwarzenegger, The Pacifier lakonan Vin Diesel, The Game Plan lakonan Dwayne Johnson (The Rock) ? Citer Spy Next Door ni memang saling x tumpah dgn cerita2 tentang babysitting tuh.. so jalan cerita die memang boleh di jangka dan mudah untuk difahami.. sesuai untuk mereka yang inginkan light entertainment untuk mengubat hati yang lara.. hehe..

http://photogallery.filmofilia.com/data/media/146/the_spy_next_door_10.jpg

Cter ni mengisahkan seorang spy dari agen perisikan China yang dipinjam kan ke CIA untuk menyelesaikan satu misi.. segala jenis misi dpt diselesaikan dengan mudah.. dijadikan cerita, spy ni namanye Bob Ho jatuh cinta dengan jirannya, Gillian. anak2 Gillian tak suka kt Bob nih.. so masa ketiadaan mak diorg yang terbang balik kmpung, Bob telahpun volunteer untuk jadi pengasuh.. situ la semuanya bermula

http://images.eonline.com/eol_images/Entire_Site/20100113/425.spynextdoor.chan.jackie.lc.011310.jpg

macam yang aku katakan td, filem typical about spy yg besara n jadi babysitter.. kite pon da bleh agak camne jalan cerita nye.. yang menjadikan filem ni lain dari filem lain ialah JACKIE CHAN.. beliau telah berjaya menghidupkan cerita ni dengan lawak2 dan aksi2 berkungfu beliau.. tambahan dengan gadget2 yang menarik membuatkn filem ini berbaloi untuk ditonton seisi keluarga.. JACKIE CHAN.. memang legend..


WACHAAAAAA! !

ChesterChaz Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

1 comment: