04 November 2010

[Coming Soon] Transformers : Dark Of The Moon (2011)


File:Transformersdarkofmoonlogo2.jpg
Transformers : Dark Of The Moon

Director : Micheal Bay
Producer : Steven Spielberg
Written by : Ehren Kruger
Starring : Shia LaBeouf (Wall Street), Rosie Huntington-Whiteley(Victoria Secret Model), Josh Duhamel (Life as we know it), Tyrese Gibson (Legion), John Turturro (Pelham 1 2 3), Patrick Dempsey (Made of Honor), Ramon Rodriguez (Pelham 1 2 3), Frances McDormand (North Country), John Malkovich (RED), Leste Speight
Release Date (US,UK): 1st July 2011

Plot:
Autobots, dipimpin oleh Optimus Prime, yang kembali beraksi, mengambil Decepticons yang jahat, yang bertekad untuk membalas kekalahan mereka di Revenge Transformers 2009 tentang Fallen.Dalam filem baru ini, Autobots dan Decepticons terlibat dalam perlumbaan ruangan berbahaya antara AS dan Rusia, dan sekali lagi manusia Sam Witwicky harus datang ke bantuan teman-robot-nya. Ada watak baru juga, termasuk penjahat baru dalam bentuk Shockwave, sebuah lama "Transformers" aksara yang menguasai Cybertron sedangkan Autobots dan Decepticons pertempuran keluar di Bumi.

Source : Wikipedia
Direct Translate: Google Translate


antara para "pelakon" citer ni
source:slumz.boxden.com

transformers kembali lagi dengan siri yang terbaru dengan mengambil tajuk Transformers : Dark of the Moon. Apa yang dimaksudkan dengan Dark of the Moon itu sendiri? adakah bulan secara alamiahnya akan menjadi gelap dek kerana fenomena ganjil yang hanya mereka di NASA je yang ada maklumat? ataupun kehadiran sebuah robot yang sangat besar sehingga menutupi bulan itu sendiri? ataupun ia hanya lah satu metafora bermaksud tumpasnya kuasa kebaikan? amacam? mendebarkan x. ke aku sorang je yang pikir macam2 nih.. hahaha

transformers 3 logo
potential movie poster
source: http://screenrant.com

ramai yang berharap transformers yang latest ni jauh lebih bagus dari yang second iaitu Transformers:Revenge of the fallen sebab filem yang kedua tu penuh dgn tahi atau bahasa yang lebih sopannya full of crap (crap tu tahi ke ketam? ahahah) bagi mereka yang mengikuti filem2 transformers ni memang kebanyakkan mereka amat tidak berpuas hati dengan filem kedua nya. terlalu banyak CG2 yang melampau katanye. bagi aku filem kedua dia tu xdela teruk sangat. sebab penuh dengan aksi2 Megan Fox berlari2. slow motion lagik.. muahahaha


what you will miss in Transformer 3
source: comicbookmovie.com

bagi filem terbaru ni nampaknya Megan Fox sudah tiada lagi (isk isk isk.. sedey tau x? huuu) xdpt la tgk Mikaela berlari2 anak bersama2 dgn Sam sambil dikejar oleh robot2 Decepticons tuh.. huu.. tapi xpe ada watak baru diperkenalkan dan ia dialkonkan oleh pendatang baru dunia Hollywood iaitu Rosie Huntington-Whiteley. Beliau ialah seorang model untuk VIctoria Secret (ok now u guys are smiling rite.. haha)


so what do you guys thing? (still prefer megan fox?)

akan ada lebih banyak robot dalam citer ni.. aku berharap adela robot yang transform dari Proton Inspira nnt.. baru la menarik.. yela yela mimpi je laa Proton Inspira nk kua lam citer ni.. *sigh* dengar2 rumors akan ada satu robot yang dikenali dengan nama Sentinel Prime, dia ialah bapak optimus prime. jeng jeng jeng.. ok2 sesame la kite nantikan citer ni kua tahun depan yer..


Inspira..TRANSFORMMMMM
ChesterChaz Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

2 comments:

  1. SIAL LA..KO XTAU APE2 PSL FILEM BRU TRNSFORMERS DARK OF THE MOON NI JGN KUA KOMEN DLU DOH!!WAT MRAH PMINAT TRANSFORMER SEDUNIA KO TAU X!!CAM SIAL!!DAH LA TULIS MCM LAHANAT!FAKTA2 LAHANAT!!GAMBO2 SUME PUN MCM LAHANAT!BANJINGAN KAMU!!

    ReplyDelete