12 January 2010

:: SPIDERMAN 4-coming soon in 2012 ::


http://www.fusedfilm.com/wp-content/uploads/2009/12/spiderman4teaserwo2.jpg
teaser movie poster..

Peter Parker akan kembali dengan kostum merah berjaring2 dan terus melompat2 disekitar bangunan2 sekitar anda.. tarikh yang dijangkakan ialah summer2012.. masih dalam pembikinan katanya..

http://www.spiderman-games-online.info/index_files/Spider-Man%203.%20Sandman%27s%20Tower.jpg

berdasarkan skrip yang ditulis oleh James Vanderbilt, Columbia Pictures dan Marvel Studios akan teruskan cerita ini yang mengisahkan dilema seorang remaja yang mempunyai masalah di dunia biasa dan juga krisis seorang superhero..

"Working on the 'Spider-Man' movies was the experience of a lifetime for me. While we were looking forward to doing a fourth one together, the studio and Marvel have a unique opportunity to take the franchise in a new direction, and I know they will do a terrific job," kata Sam Raimi ketika aku call die tadi.

http://unrealitymag.com/wp-content/uploads/2009/03/spiderman_5.jpg
mungkinkah ini kostum baru spiderman4?

so same2 la kite tunggu berita selanjutnya dari pihak Columbia Pictures atau Marvel Studios tentang perkembangan filem ini dimana masih tiada tajuk, senarai pelakon apatah lagi poster atau trailer.

SEKIAN


ChesterChaz Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

1 comment: